Het vijfde jaar Doorstroom
- Latijn-wiskunde
- Latijn-Moderne Talen
- Wetenschappen-wiskunde
- Economie-wiskunde
- Economie-Moderne talen
- Humane Wetenschappen
- Moderne talen
5e jaar doorstroom |
EC WI |
EC MT |
HUM |
MT |
LAWI |
LA MT |
WE WI |
BASISVORMING |
|
|
|
|
|
|
|
Beweging & gezondheid |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Levensbeschouwing |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Nederlands |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Frans |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Engels |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Wiskunde |
|
3 |
3 |
3 |
|
3 |
|
Natuurwetenschappen |
|
2 |
2 |
2 |
|
2 |
|
Geschiedenis |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Aardrijkskunde |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Artistieke expressie |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Coaching |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
SPECIFIEKE VORMING |
|
|
|
|
|
|
|
Economie |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
Bedrijfswetenschappen |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
Latijn |
|
|
|
|
4 |
4 |
|
Nederlands specifiek |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
Frans specifiek |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
Engels specifiek |
|
1 |
|
2 |
|
1 |
|
Duits |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
Spaans |
|
2 |
|
2 |
|
2 |
|
Taalwetenschap |
|
|
|
1 |
|
|
|
Wiskunde |
7 |
1 |
1 |
|
7 |
|
7 |
Biologie |
|
|
|
|
|
|
|
Biologie, Chemie & Fysica |
3 |
|
|
|
3 |
|
6 |
Aardrijkskunde |
|
|
|
|
|
|
1 |
Onderzoeksvaardigheden wetenschappen |
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
Kunstbeschouwing |
|
|
2 |
|
|
|
|
Filosofie |
|
|
2 |
|
|
|
|
Gedragswetenschappen |
|
|
3 |
|
|
|
|
Cultuurwetenschappen: maatschappijwetenschappen |
|
|
2 |
|
|
|
|
Taallab + |
|
|
|
1 |
|
|
|
STEM LAB |
1 |
|
|
|
1 |
|
1 |
Het vijfde jaar Dubbele finaliteit
In het 5e jaar Dubbele finaliteit (TSO) kunnen onze leerlingen kiezen voor deze richtingen:
- Bedrijfsorganisatie
- Gezondheidszorg
- Taal & Communicatie
5e jaar dubbele finaliteit |
TC |
BO |
GEZO |
BASISVORMING |
|
|
|
Levensbeschouwing |
2 |
2 |
2 |
Beweging en gezondheid |
2 |
2 |
2 |
Nederlands |
3 |
3 |
3 |
Frans |
2 |
2 |
2 |
Engels |
2 |
2 |
2 |
Wiskunde |
2 |
2 |
2 |
Natuurwetenschappen |
1 |
1 |
1 |
Geschiedenis en burgerschap |
1 |
1 |
1 |
Aardrijkskunde |
1 |
1 |
1 |
Economische financiële competenties |
1 |
1 |
1 |
Klascoach |
1 |
1 |
1 |
SPECIFIEKE VORMING |
|
|
|
Economie |
|
2 |
|
Toegepaste economie |
|
6 |
|
Toegepaste informatica |
|
2 |
|
Bedrijfswetenschappen |
|
2 |
|
Nederlands specifiek |
2 |
|
|
Frans specifiek |
2 |
1 |
|
Engels specifiek |
2 |
1 |
|
Duits |
2 |
|
|
Wiskunde |
|
1 |
|
Toegepaste biologie |
|
|
1 |
Toegepaste psychologie |
|
|
2 |
Indirectie zorg |
|
|
1 |
Voeding |
|
|
2 |
Opvoedkunde |
|
|
2 |
Verzorging |
|
|
7 |
Spaans |
2 |
|
|
Public relations |
5 |
|
|
Het vijfde jaar Finaliteit Arbeidsmarkt
- 5 Finaliteit Arbeidsmarkt (BSO)
- Basiszorg en Ondersteuning
- Onthaal, Organisatie en Sales
5e jaar arbeidsmarktfinaliteit |
OOS |
BAZO |
BASISVORMING |
|
|
Levensbeschouwing |
2 |
2 |
Beweging en gezondheid |
2 |
2 |
Nederlands |
2 |
2 |
Frans en Engels |
2 |
2 |
PAV |
6 |
6 |
Coahing |
1 |
1 |
SPECIFIEKE VORMING |
|
|
Basiszorg en ondersteuning |
|
|
Opvoedkunde (pedagogisch handelen) |
|
3 |
Voeding |
|
2 |
Verzorging |
|
3 |
Indirecte zorg |
|
3 |
Expressie |
|
1 |
Stage |
7 |
8 |
Toegepaste economie |
5 |
|
Toegepaste informatica |
2 |
|
Nederlands |
1 |
|
Frans |
1 |
|
Engels |
2 |
|
Duits |
2 |
|